OS/2 WARP 3 i NT na jednym komputerze - problem

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Jan 1999 - 11:57:03 MET

Witam

Nie odzywałem się tak długu ze względu na to , że spawa z komputerem też się
przedłużała. Ostatecznie komputer dostałem dopiero wczoraj. Jest to COMPAQ
Deskpro z 3.5 GB. Podzieliłem dysk na partycje PARTITION MAGIC 4.0 w
natępujący sposób:
- 24 MB PRIMARY BIOS
- 2.5 GB PRIMARY NTFS
- 700 MB PRIMARY FAT
Uruchomiłem instalację OS/2 WARP 3 EN OSowym Fdiskiem nie mogłem ustalić
FATowej partycji jako instalacyjnej traktoweał ją jako nieznana natopiast
partycja NTFS rozpoznana została bez problemu jako HPFS. Usunałem ta
partycję załozyłem partycję dla BOOT MANAGER na końcu dysku , założyłem
partycję FAT 700MB dla OS ustawiłem ją jako instalacyjną i dodałem do BM.
Przeszedłem proces instalacji z pierwszych 7 dyskietek. Poprosił o wyjęcie
wszystkich i zrestartował komputer. Po uruchomieniu pokazał się BOOT MANAGER
z wyborem WARP i NT. Po wybraniu WARP system się powiesił. Po kilkukrotnym
restartowaniu komputera w celu uruchomienia WARP poddałem sie i uruchimiłem
NT - bez żadnych problemów. Dodam jeszcze że NT Disk Administrator traktował
partycję założoną przez OS jako nieznaną. Schemat partycji jest następujący:

- 24 MB PRIMARY BIOS
- 2.5 GB PRIMARY NTFS
- 700 MB PRIMARY FAT
- 3MB BOOT MANAGER
W czym tkwi błąd. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie to czekam ?

OSciski a raczej NTsciski

Jan Bieńkowski.