SciTech - pierwsze warazenia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 20:20:22 MET

A wiec zainstalowalem :) Na moim Tsengu poszlo dosyc gladko, teraz
wrazenia:

Po pierwsze trzeba zmodyfikowac skrypt instalujacy, bo wali wszystko na
c:

Jak na pierwsza bete nie zle, zle nie sadze, zebym prz tym zostal - ma
jeszcze mnooostwo niedociagniec i nie nadaje sie do normalnej pracy (u
mnie)..,

a.Przy kursorze pojawia sie czarny prostokat

b. czasami pozostaje "drugi" kursor na ekranie - tam, gdzie aplikacja ma
zdefiniowany wlasny kursor

c. sa problemy z ustawieniem odswiezania - mam wrazenie, ze na
normalnych driverach bylo lepsze (tzn. nie falowalo mi, obraz byl
bardziej statyczny)

d. czasami sie robi troche kaszany na ekranie - np. teraz. Mam
poobcinane kawalki liter, a w zasazie poprzeplatane jakimis
nieregularnymi bialymi paskami

e. dwa z programow dolaczonych wieszaja mi system

f. proba przelaczenia na wachcata konczy sie zatrzymaniem systemu z
bledem.

g. Control Center jest jakos dziwnie poobcinane

A teraz dobre rzeczy:

Program ma fajny elemetn testujacy. Mozna wszystkie tryby sprawdzic i w
ogole :)

Wykrywa monitor poprzez, hmm, jak to sie nazywa, DDE? Nie pamietam.

Przesuwanie okienek itp. Dziala co najmniej tak samo szybko jak dawniej.

Mozna wyciagnac fajne tryby pracy :)