Re: sendmail jak go zmusic do roboty

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 10:49:02 MET

Jan Stożek wrote:

> Ja kiedyś próbowałem bez modyfikacji sendmail.cf i działało. Zdaje
> się, że podczas konfigurowania TCP/IP wybrałem opcję współpracy z
> innym programem pocztowym (instalator wtedy generuje nieco inny
> sendmail.cf), ale tego już dokładnie nie pamiętam.

aha. no nic. w kazdym razie poradzilem sobie. znalazlem w jednym z
os/2 zine programik RXMAIL, oczywiscie w REXX :)
i dziala. pierwotnie byl przeznaczony do wysylania masowych spamow w/g.
listy.
zreszta i tak znalazlem w nim dwa babole :) ale da sie przerobic do
wszystkego,
jak wszystko co jest w zrodlach :) sendmail suckZ !

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera