Odpalanie obiektow przez REXX

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 19 Jan 1999 - 08:10:14 MET

Jurek Kowalski wrote:

> Dodatek ;-).
>
> Jesli znasz nazwe obiektu to mozesz go odpalic w czystym rexxie:
>
> call SysSetObjectData "<MKS_VIR>", "OPEN=DEFAULT";

dzieki :) znam nazwe obiektu. zastanawia mnie tylko jedno, ze nie podaje
sie w zaden sposob jego lokalizacji. zalozmy ze:

- mam na desktopie (np. bezposredno) utworzone dwa foldery A i B .
- w kazdym folderze mam utworzony obiekt z szablonu Program. kazdy z
nich
   uruchamia inny program, lecz nazywaja sie identycznie, np
"Moj_Program" .

jak w takiej sytuacji moge okreslic ktory z nich mam odpalic ?

lokalizacja pierwszego to:

\Desktop\A\Moj_Program

drugiego:

\Desktop\B\Moj_Program

tego nie bardzo rozumiem :( pomozesz ? chce te programy odpalac ze
skryptu,
tak jakbym przyklepal mysza.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera