Re: Pytanie o proxy

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Mon 18 Jan 1999 - 22:18:07 MET

On Sat, 16 Jan 1999 17:33:27, Adam Pˆaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:

> Jest pakiet InJoy, ale to co chcesz rozwiazuje Lotus Domino Go Web
> Server. Do zassania z ibm-a (www.ibm.com), do tego jezeli nie bedziesz
> uzywal ssl (secure socket layer) to mozesz go uzywac legalnie.
> Albo kupic Web Traffic Express, jest nieco lepszy.

        A czy WBI (Web Browser Inteligence) tu nie podejdzie? Ja co prawda
używam go tylko lokalnie (tzn. w domu, jako lokalny i bardziej
yntelygentny kesz niż wbudowany w netszkapę), ale właściwie nie ma
przeciwwskazań, żeby wystawić go jako proksy na odległej maszynie. Za
to jest o niebo łatwiejszy w konfiguracji od typowych proksy. Co
prawda nie ma security i ograniczania dostępu, ale za to do
skonfigurowania są raptem trzy czy cztery parametry, możesz
przeszukiwać zakeszowane strony, a co ważniejsze WBI może sam
sprawdzać i sygnalizować zmienione strony.

--
Pozdrawiam,
Jan.