Re: Jak do internetu?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Mon 18 Jan 1999 - 17:37:51 MET

On Mon, 18 Jan 1999 07:45:31 +0100 (CET), Piotr Kuriata wrote:

>Nie...

>Mam cos takiego: po zainstalowaniu Bonus Paka, na dysku C pojawil sie
>katalog TCP... czy to to?

Nie pamietam, jaki TCP/IP instaluje BonusPack - ale moze to byc to. Czy masz gdzies
na dysku ftp, webecxplorer iitp?

>Bo mam jeszcze na plycie z fixami jakies TCP/IP...?

TTo sa fixy do TCP/IP :)

>Wiem, ze kiedys byla strona jakiegos oddzialu TPSA o tym jak podlaczyc
>sie do WWW za posrednictwem OS/2 - byly jeszcze jakies skrypty itp.
>Nie pamietam tylko adresu...

Na stronie Teamu jest skrypt (w Tech). Sammyslalem, ze to ten (ktos mi podsylal).
Ostatnio ogladnalem - on ulatwia korzystanie z dialera, ale to nie to. Zreszta polecvam
sciagniecie Injoya - www.fx.dk

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl