Drukarek cd.

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Mon 18 Jan 1999 - 08:29:55 MET

Mam pytanie zwiazane z drukarkami i tematem polskich literek w wydrukach
puszczanych z okien tekstowych :
 Wszyscy wiemy, ze okna tekstowe maja prywatne ustawienia dot. stanu
CapsLock, NumLock i innych tego typu drobiazgow ulatwiajacych zycie.

  Nie mam czasu tego sprawdzic teraz - ale interesuje mnie (bardziej
teoretycznie na razie), czy konfiguracja drukarki tez jest "prywatna"?
Tzn- na poczatku sesji wysylam do drukarki jakies znaki sterujace - (np.
condens, wybor czcionki) - czy to tez bedzie pamietane w obrebie seji, czy
traktowane globalnie dla calej maszyny? Czy teraz, jezeli zmienie sobie te
ustawienia w innej sesji to w tej pierwszej tez beda nowe? Czy po wydruku
z PM te ustawienia sie zmienia?
  To tyle - jesli to co napisalem nie jest zbyt jasne - to przepraszam -
jest 8:14 AM.... :)

 Pozdrawiam Marcin P. Ciaszczyk