Co to sa killer'y i do czego sluza?

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 18 Jan 1999 - 16:40:45 MET

* Pytanie jak wyzej, czy to cos w rodzaju niszczarki?

* Wciaz nie potrafie uzyskac dzwiekow MIDI w sesji Win-OS/2 - mam
karte SB16, sterownik pod Win-OS/2 - OS-owy, z panelu sterowania
SB1.5, WAVy mam, CD mam, a MIDI nie mam, jak to rozwiazac?

* Mam karte S364+, nie wiem dlaczego czcionki w sesji Win-OS/2
wygladaja koszmarnie - sa postrzepione, bezksztaltne, itp...
Czy jest na to sposob?

Dziekuje
Piotr Kuriata

http://www.anastasis.css.pl/szammah/