Re: Aparat OLYMPUS i sterowniki?

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 14 Jan 1999 - 09:06:58 MET

Andrzej Pięta wrote:

> Mam aparat OLYMPUS Digital Camera Camedia C-800 L.
> To bydle ma sterowniki tylko do G'95.
> Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie gdzie można kupić, sciągnąć
> oprogramowanie pod OS/2 do tego aparatu?

 Odpowiadam sam sobie, ale jeśli ktoś by się kiedyś spotkał z takim
aparatem
(i mu podobnymi) jest program shareware pod nazwą DCITU for OS/2,
który obsługuje Kodaki, Olympusy, Agfy i inne.
Można go ściągnąc z ICM'a lub ode mnie
ftp://ftp.koszalin.tpnet.pl/pub/os2/Multimedia/Didital_Cameras/
plik nazywa się dcitu16e_beta.zip.
Program działa super. Niezarejestrowany pracuje z prędkością 9600,
ale jak go zarejestruję to ma chodzić na full.
Polecam go wszystkim amatorom cyfrowej fotografii.

--
                        Pozdrowienia
                                Andrzej