Dziwny problem z siecia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 14:52:29 MET

Nie wiem od ktorego momentu, po reinstalacji systemu zaczely dziac mi sie dziwne
jaja z siecia peer2peer

Otoz, po jakims czasie uzytkowania - korzystania przez siec z com'u drugiego
komputera (tego, na ktorym modem stoi), nagle zaczyna mi przerywac transmisje, az w
koncu urywa... Traci kontakt takze z otwartym przez siec PMMailem... I ogolnie siec
staje sie niedostepna (przy probie dostania sie na jakis dysk dlugo mysli i wywala
blad). Tamten komputer jest caly czas polaczony - tzn. ma zajety port szeregowy...

Jak odczekam dluzsza chwile (zazwyczaj conajmniej 10 minut) wszystko wraca do
normy, ale moze sie znwou powtorzyc...

Co dziwniejsze, raz probowalem dostac sie z tamtego komputera na moj, po takiej
awarii i wszystko dzialalo, natomiast moj caly czas nie mogl dostac sie do tamtego...

BNardzo prosze o pomoc, moze wiecie, co to jest? Moze sie cos zapycha na kablu
miedzy mna a tamtym kompem?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl