Re: Driver do Zoltrixa VSP56i

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 18:01:29 MET

In article <36988252.6DFDFB2B_at_teamos2.org.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

>Nie ma czegoś takiego jak driver do modemu!

Nie tak szybko moja rybko!!! A co z tzw. winmodemami? One nie maja nic na
sobie - wszystko robi system operacyjny. Jezeli tak jest w tym przypadkuto
nie ma najmniejszych szans zeby to zadzialalo w OS/2 i nie nalezy sie
spodziewac nigdy sterownikow :-(((

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."