Re: Problem z ZIP-em

Autor: Andrzej Pieniążek (pieniazeka_at_zgrudna.kghm.com.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 13:40:23 MET

Jan N. Waliszewski wrote:

> Dyskietki ZipDrive nie będą wyrzucane przy pracy pod OS/2, jeżeli zostaną
> sformatowane jako HPFS. W takim przypadku dyskietka jest traktowana jako
> non-removable media i wymaga zamknięcia systemu, zanim wyjmiesz ją ze
> stacji. Dokumentacja ostrzega przed możliwą utratą danych przy wyjęciu
> dyskietki sformatowanej w HPFS bez zamknięcia systemu. Sformatowana w
> systemie FAT powinna się dać wyrzucić.
>
> Pozdrowienia - Jan Waliszewski

Do obsługi dyskietek ZIP w formacie HPFS używam od dłuższego czasu programiku
HPFSREM 1.20. Zapewnia on możliwość wymiany dyskietek HPFS w czasie pracy
systemu (wygarnia cache na dyskietkę przed wyjęciem).
Zainteresowanym mogę przesłać program e-mailem.

Pozdrowienia - Andrzej Pieniążek

_ap_
pieniazeka_at_zgrudna.kghm.com.pl