Re: ARJ/2 i parŕ innych.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Jan 1999 - 17:09:37 MET

Sławomir Stachniewicz wrote:

> Czołem !
>
> Dziś "buszowałem" po mirrorze Hobbesa
> (ftp.icm.edu.pl/pub/hobbes) i znalazłem dwie
> ciekawe rzeczy:
>
> - ARJ for OS/2 v. 2.61 beta (bez dokumentacji),
> util/archiver/arj2_261.exe
>
> - plik INF z "Undocumented Features of OS/2"
> info/os2undoc.zip (19.06.1998) - np. rzeczy
> typu "SET MENUSFOLLOWPOINTER=ON", API i inne.
>
> Sławomir Stachniewicz.

ja gadalem z tymi bydlakami z arj software. tzn. wymienilem 2 maile.
oni wypuszczaja program JAR od prawie dwoch lat, i do tej pory nie
wypuscili
wersji ani na os/2 ani na linux. na os/2 maja jakies glupawe tlumaczenie
ze graficzne api ciezko sie przenosi. zaproponowalem zeby wypuscili
konwersje z wersji DOS, i ze na poczatek archiwizacje EA mozna olac.
otrzymalem wtedy wiadomosc ze JAR prawdopodobnie nigdy nie bedzie
supportowane
na OS/2. no coz. w takim raze stwierdzilem ze taki program jest mi
niepotrzebny, i zostaje przy RAR ktory ma takze wersje dla Linux.

 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\   bezwzglednego
swiatlo
Znik)