Re: lamerskie - OS/2 na chipsecie VIA MVP3

Autor: Marcin Koprowski (marcink_at_veracomp.com.pl)
Data: Fri 08 Jan 1999 - 09:45:28 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:
[...]
> na drugim kanale masz tylko cdrom i to ustawiony jako slave ?
> przestaw go na master to pojdzie.
[...]

Na _tej_ plycie/chipsecie jeszcze tego nie probowalem,
ale na poprzednich plytach (na VX-ie i na TX-ie) mialem
_dokladnie_ te same problemy, probowalem roznych ustawien,
roznych CD-ROM'ow. Objawy byly niestety te same.

OS-a zamierzam instalowac za ok. dwa tygodnie i zaczynam
zbierac informacje, coby sie do tego przygotowac.

Slowo honoru, bedzie to moje OSTATNIE podejscie do tego systemu.
Jesli sie nie zainstaluje poprawnie, to pojawi sie na tej grupie
propozycja sprzedazy tego systemu (oryginal, legalny oczywiscie),
a ja kupie sobie oryginalnego Susie-Linuxa za ok. 300 zl.

Pozdrawiam Wszystkich
Marcin