lamerskie - OS/2 na chipsecie VIA MVP3

Autor: Marcin Koprowski (marcink_at_veracomp.com.pl)
Data: Thu 07 Jan 1999 - 16:50:59 MET

Po pierwsze, to jestem nowy na grupie, wiec sorry za lekko
lamerskie pytanie, ale...

...przegladajac liste natrafilem na uwagi, ze OS/2 nie pojdzie
na tym chipsecie (mam plyte FIC VA-503+ pcb rev. 1.2).
Czy to prawda i czy rzeczywiscie nie mam szans na zainstalowanie
Merlina 4.0 PL na dysku Quantum Fireball ST 4.3G w trybie LBA ???
Przy instalacji fdisk pokazuje bzdury a po podmianie ibm1s506.add
(rozne "najnowsze" wersje sciagane z calego swiata) zawiesza sie
przy starcie na tym wlasnie driverze (alt-f2).

Czy ktos moze mi pomoc albo przybic ostatni gwozdz do trumny ???

Pozdrawiam
Marcin