Jak zmusic Communicatora/2 do skutecznej pracy???

Autor: Jan N. Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 05:17:12 MET

Od dłuższego czasu usiłuję zmusić Communicatora/2 PL do współpracy. Po
wielu eksperymentach udało mi się to uczynić na komputerze domowym,
czego efekty niniejszym widać, natomiast nadal walczę z komputerem w
biurze. W obydwu przypadkach objawy są identyczne:
po poprawnej instalacji (Warp 3 PL + fixpack 32PL) Communicator/2 nie
chce się "komunikować" (o ironio losu!!!) z odległym serverem. W tym
czasie wszystkie inne aplikacje TCP/IP jak np. telnet, WebExplorer
działają poprawnie, czyli TCP/IP jest skonfigurowane dobrze. Na
komputerze domowym działo się tak samo, lecz któregoś dnia Comm/2 nabrał
ochoty do pracy i już działa bez zarzutu. Niestety, nie udało mi się
uchwycić, czemu zmienił zdanie. Communicator/2 wymienia dane z odległym
systemem przez 2-3 s po wydaniu polecenia, a potem negocjacja ginie.
Jest to tak jakby nie wyrabiał się z jakimś timeoutem... Czy ktoś z Was
miał podobne przeżycia i jak można szybko przejść problem ???

pozdrowieniami - Jan Waliszewski