Re: [Team] Jedno nowe logo

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 19:01:22 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Topic na stronach :) Qrcze, ta strona z logami to sie zaczyna godzine juz ladowac...
> Moze przerobic wszystko na jpgi z duzo strata i dodac odnosniki do oryginalow?

> Lech Wiktor Piotrowski

jestem za. aha to nowe co ja dorzucilem, zapomnialem obciac brzegi.
daj znac mailem jesli chcesz bym sam poobcinal :)

przy okazji lepiej sprawdz czy po kompresji JPG wyjdzie mniejszy czy
wiekszy,
bo nie zawsze jest mniejszy, albo niewiele mniejszy ale duzo gorszy.
tych monochromatycznych (z duzymi plaszczyznami) nie ma sensu
przeksztalcac
do jpg. a dla wielu wystarczy tez obnizyc ilosc kolorow.

 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\   bezwzglednego
swiatlo
Znik)