Re: Mesa

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 15:50:10 MET

On 4 Jan 1999, =?iso-8859-2?q?Przemys=B3aw_Pawe=B3czyk?= wrote:

> Hi,
> Szukam Mesy/2 v.2, która działa nawet na cofniętym zegarze ograniczonej
> czasowo (?), do przetestowania. Interesuje mnie najnowsza ze względu na
> obsługę REXXa.

Hmm, troche to zagmatwales. Jesli najnowsza to 2.2 a nie 2
Polecam 2.2 to na prawde niezly arkusz i w stosunku do poprzednich wersji
ma sporo poprawek i dodatkow (z ciekawostek, niezle czyta i zapisuje pliki
exela w dowolnej wersji - do 97 wlacznie! - poprawnie przy tym konwertujac
polskie znaczki - przynajmniej przy czytaniu).

Osobiscie od czasu gdy kupilem Mese przestalem uzywac Excela. Teraz poszukuje
jakiegos dobrego edytora dzieki ktoremu moglbym wykopac Worda i zrobic
sobie PROTECTONLY=Yes :)
A Mesa to tylko 2 (slownie dwie) dyskietki i jedyne 98$.
Jesli chodzi o wygode uzycia i czesc "arkuszowa", to moim zdaniem
jest lepsza/wygodniejsza od Excela. Ma mniej funkcji "wykresowych",
ale w wiekszosci wypadkow jest to zestaw wystarczajacy.

Wersje demo (ograniczenie arkusza do 20x40) mozesz sciagnac z
"http://www.sundialsystems.com/mesa/" "+ plik mesa220.zip"
W razie problemow z transferem moge podeslac.
Jak napiszesz do Sundial Systems ze chcesz potestowac to przesla ci kody
rejestracyjne odblokowujace caly arkusz na jakis miesiac.

                                                   Marek Wojciechowski