Re: NumLock pod OS/2

Autor: cadserv (cadserv_at_kki.net.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 14:07:04 MET

Dariusz Kleszczyński wrote:

> A nie mozesz po prostu ustawic tego w BIOSie ?
>
> --
> Dariusz Kleszczyński
> darekk_at_convert.com.pl

Hi!
Warp 3 rzeczywiście "olewa" ustawienia biosu jeżeli chodzi o NumLock,
natomiast w Merlin akceptuje (przynajmniej u mnie) - ale też tylko dla
wszystkich sesji os-owych, dla dosowych trzeba włączać ręcznie.

Dla wersji WRAP 3 istniał taki mały pliczek wsadowy, gdzieś go mam, ale
gdzie :), jeżeli będzie dalej pilnie potrzebny - poszukam.
Zbyszek Oleszko