Re: porzadny edytor tekstu ASCII

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 12:54:33 MET

In article <199812301110.MAA17087_at_friko5.onet.pl>, Przemysław Pawełczyk wrote:
>On Wed, 30 Dec 1998 08:55:54 +0100 (CET), Leszek Gerwatowski wrote:
>
>->To obrzezaństwo dostaraczane z OS/2 4 nie umie podświetlać HTML-a
>->(sprawdziłem otwierając plik napisany w HTML-u o rozszerzeniu .html -
>->chyba to powinno wystarczyć?).
>
>Dokładnie nie pamiętam, ale chyby umie (patrz 1 akapit).
>Tylko trzeba sobie stworzyć w pasku narzędziowym nową ikonę
>Toggle_Highlight, a le to już zbyt proste by tu opisywać.

Znaczy sie rzeczywiscie umie (poczytalem chwilke). Tak dokladnie to tzeba
mu wydac polecenie zeby podswietlil a zrobienie sobie ikonki zeby wydawala
to polecenie to juz drugorzedna sprawa. Ale to swoja droga dziwne zeby az
trzeba bylo wydawac polecenie zeby sie podswietlilo.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."