Re: kłopoty z Win-OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 08:38:42 MET

In article <hl3RBY1idpDT-pn2-iBwnswBOMkPx_at_localhost>, Jan Stożek wrote:

> Która wersja systemu? Czy przypadkiem go nie fikspakowałeś go
>ostatnio? Zdaje się, że zastosowanie fikspaka US na Warp 3 PL może
>spowodować taki efekt. Gdzieś słyszałem, że w Warp 4 to poprawili, ale
>sam na wszelki wypadek fikspakowałem wersją UK, bo Amerykanom nie
>dowierzam.

Aj - rzeczywiscie fixowałem WArpa 4 PL fixem 09US. Wcześniej miałem 06UK i
było dobrze. No to już wszystko jasne. Kiedyś wogóle fixy US niszczyły
polską klawiaturę itp. a teraz wszystko inne działa dobrze więc myślałęm
że już wszystko poprawili ale widać nie. Już fixuję na 06UK i zobaczymy.
Za poradę oczywiście dziękuję.

> Za konwersję schowka odpowiedziałne są jakieś DLL-e systemowe...
> to raczej nie ma wiele wspólnego z driverami video.

Niby tak ale jakoś w pierwszej chwili to co widać źle na ekranie
skojarzyło mi się ze złymi sterownikami karty graficznej :-)

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."