Re: strony teamu nie dzialaja

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 00:22:14 MET

On Tue, 29 Dec 1998 09:50:30, lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> -
> musze

> ehhh, bo to nie moj komputer :) Ale porozmawiam z Adamem - jak wroci :) Zreszta, jak
> np. zwisnie caly system ( a to sie zdarza, bo Adam ma problemy z wiatraczkiem) to i
> tak nic nie pomoze :)

        Pomoże, pomoże, tylko trzeba się nabiegać.

        W czasach, w których o Internecie jeszcze nikt nie słyszał, a
szczytem telekomunikacji były BBS-y i FidoNet, jeden z sysopów
wyprodukował sprzętowego łoczdoga - taką kartę, która aplikowała
sprzętowy reset po wyzerowaniu licznika na karcie. Do tego w komplecie
był TSR, który cyklicznie ustawiał licznik na wartość niezerową. A
może było odwrotnie... start od zera i limit ustawiany zworkami... już
nie pamiętam. W każdym razie stosowałem to z dużym powodzeniem przez
kilka lat i działało bez pudła.

--
Pozdrawiam,
Jan.