Re: porzadny edytor tekstu ASCII

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 19:44:43 MET

Jan Stożek wrote:

> EPM, tylko nie pamiętam czy do podświetlania składni trzeba
> przekompilować konfigurację. Konwersję w czasie ładowania i nagrywania
> trzeba by sobie napisać i dokompilować, ale może ktoś już to zrobił i
> jest gotowiec. Przy okazji można ustawić parametry specyficzne do
> edycji HTML-a - np. niezawijanie (albo zawijanie - jak kto woli)
> tekstu, makra klawiszowe na najczęściej używane tagi itp.

        Makro do konwersji "w locie" z ISO na CP852 i odwrotnie podczas zapisu
i odczytu jest już od chyba pół roku na stronach Warpmana - wraz z
opisem instalacji. Wystarczy dołączyć i przekompilować edytor...
        W Warpowisku (jeśli jeszcze istnieje) były odsyłacze do makr typu:
"HTML Assist" które podświetlają składnię i wspomagają wprowadzanie
znaczników HTML.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */