Re: RSj i UPS

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 12:39:39 MET

>Hi!
>Mam wielk prosb o wys anie na priva sterownika do cdrom w ide. W
>pakiecie RSJ jest tylko sterownik scsi (RSJSCSI.SYS) i z nagrywark
>Yamacha 426 CDRW -IDE nie chce dzia a . A mo e robi co nie tak?

A co to jest "sterownik do cdrom w ide". RSJ ma to do siebie, że
bezproblemowo obsługuje te modele, które są jawnie podane.
Wszystkie inne może, ale nie musi. Ewentualnie zadzwoń to pogadamy bardziej
szczegółowo, a wnioskami się podzielimy na liście.

>Druga prosba dotyczy UPS-a APC Back 1250, a w szczeg lnoci kabelka do
>RS. Potrzebny jest schemacik po cze we wtyczkach.
>Z g ry dzi ki za pomoc.
>Zbyszek Oleszko

Rozpiskę kabelka mogę ci podesłać w środę.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW