Re: Team OS/2 Logo

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 09:53:52 MET

Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk wrote:
> Juz jest, mops.uci.agh.edu.pl/~piotrb/teamos2. Po swietach zrobie
> statystyke.

Jest tez na http://pc69.wbc.lublin.pl/TeamOS2PL/LogoFormularz.html

:) tylko ze grafiki sciagam ze strony teamu, a teraz serwer jest
nieosiagalny :(
btw. zrobilem te strone co prawda dla picu, ale w 100% dziala,
i mozna zamiescic komentarze do kazdej grafiki, oraz glosowac na dowolne
z nich.
jesli chcesz, to przegon ludzi do mnie. oczywiscie udostepnie pelny log
z glosowania. jak chcecie, to moge od reki doklepac skrypta zeby mozna
bylo na bierzaco sledzic komentarze, ale bez wynikow glosowania
(celowo:)

Grzegorz Szyszlo (Znik)