Re: Team OS/2 Logo

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 11:07:09 MET

On Wed, 23 Dec 1998 07:31:03 +0100 (CET), Grzegorz Szysz o wrote:

>Grzegorz Szysz3o wrote:
>
>ja znowu w sprawie loga dla teamu. moze by tak zrobic strone
>na ktorej by mozna bylo wpisac uwagi w formie tekstowej jakie to
>logo ma byc ? najlepiej zeby byla lista takich uwag.
>nastepnie mozna by zrobic tez na stronie, mini glosowanie
>w ktorym bysmy okreslili ktore opisy nam najbardziej pasuja.

W sunmie na zlocie juz ustalilismy, jakie to logo powinno byc - a ja na liste tez
posyslalem informacje, jakie ma byc. Czekamy tylko, az ktos zrobi, bo pare osob na
zlocie sie zadeklarowalo :))) W skrocie: nma byc podobne do loga OS/2

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1