Re: Zlot

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 23:07:03 MET

On Sun, 20 Dec 1998 22:21:51 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Lech Wiktor Piotrowski napisa (a):

>Nie - po prostu szczera prawda ;))

no comments. :PPPP

>Zreszt , to nie jest jedynie specyfika Krakowska - w aBciwie wsz`dzie
>mo na si` spotka) z mniej ;ub bardziej niech`tnym stosunkiem do stolycy.
>Nie wiem czemu. By) mo e przyczynia sie do tego mentalnoB) mieszka=c7w
>warszawy traktuj cych ka dego innego jako prowincje, a mo e fakt, e
>Warszawa jest miastem nieco innym ni wi`kszoB) miast i miasteczek w
>Polsce, co tworzy animozje.

Ja mysle, ze to wszystko razem wziete, a oprocz tego mentalnosc Polaka - ktory chce
byc najlepszy w kazdej dziedzinie :)

>BTW - EOT, bo to NTG.

Mozesz rozszyforwac?

>P.S.
>A masz tak knajpk` (albo takie knajpki) w Warszawie (i takie ceny w
>tych knajpkach?)

Prawde mowiac.. w ogole knajpek nie znam, bo po nich nie chadzam - zadko
wysciubiam nos poza drzwi domu - chyba ze po szkole, a to wszystko przez to ze
mieszkam pod Warszawa i mam autobus raz na 50 minut :))) Moze jak zrobie prawko to
cos sie zmieni :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl