Re: DB2 - mile zaskoczenie

Autor: Artur Flinta (aflinta_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 16:31:46 MET

Hi All!!!

> dzis rano przezylem mile zaskoczenie :)
>
> Wezwano mnie do szefa, gdzie czekala na mnie paczka
> wyslana 14 grudnia z Teksasu. Otoz przyslano mi
> z IBM-a zamowiona w zeszly piatek na www
> DB/2... za darmo... :)

Dzis rano przezylem niemile zaskoczenie.
Zadzwonili do mnie z Cla kazali sobie zaplacic za paczke z DB2 ktore to
jest za darmo. Tlumaczenie celnikowi, ze soft nic nie kosztuje nie
pomoglo.
Laczne oplaty to prawie 100 zl. - PARANOJA!!!!!

Demonstracyjnie odmowilem przyjecia paczki i czym predzej wyslalem drugie
zgloszenie do IBM'a. Moze teraz dojdzie i nie wpadnie w pazerne lapy
celnikow.

                 Artur