Re: StarOffice 5.0

Autor: Jan Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 00:19:20 MET

A ten attachment to wlasnie efekt uboczny wyslania przeze mnie
pierwszego maila z wbudowanego w StarOffice programu pocztowego.
Sadze, ze tym razem efekt moze byc podobny, gdyz nie znalazlem w
opcjach konfiguracyjnych zadnej mozliwosci zmiany tego stanu rzeczy. W
okienku "Attachments" znowu widze ikonke text, czyli tak samo post
pojdzie jako dolaczony plik.

Poprzednio korzystalem z Netscape dla Windows 3.x i nie bylo zadnych
sensacji (oprocz sporadycznego zawieszania sie). Zainstalowanie
Communicatora dla OS/2 ( Warp 3.0 PL oraz fixpack 32PL, TCP/IP z Warp
Servera 4.0 PL, karta graficzna Jaton z procesorem TSENG ET 6000)
spowodowalo, ze Communicator po pewnym czasie (2-3 min) od rozpoczecia
downloadu przestaje miec ochote na sciaganie czegokolwiek z serwera
poczty. Inne aplikacje oparte na TCP/IP dzialaja w tym samym czasie
bez zarzutu, a wiec konfiguracja systemu jest prawidlowa.

Z innych obserwacji dotyczacych StarOffice: nie udalo mi sie
dotychczas zmusic do ludzkiego, tj. Zgodnego z 8859-2 kodowania
polskich liter ani uzyskac polskich liter w jakiejkolwiek postaci w
module ksiazki adresowej.

Pozdrowienia - Jan Waliszewski

On 98-12-18, 23:56:48, jasio_at_nowhere.pl (Jan Stożek) wrote regarding
Re: StarOffice 5.0: