Re: Problem z OS/2 v4.0

Autor: zbyszek_at_ns1.ekon.ar.szczecin.pl
Data: Sat 19 Dec 1998 - 13:39:50 MET

In <hl3RBY1idpDT-pn2-dZl5bofpZtOT_at_localhost>, jasio_at_nowhere.pl (Jan Stożek) writes:

> A jak długa jest ta cisza? U mnie np. po zafiksowaniu fikspakiem 6 UK
>system zamierał podczas uruchamiania ibm1s506.add na około minutę (z
>dość dużą dokładnością). Zanim do tego doszedłem, też długo walczyłem
>z parametrami drivera (między innymi próbowałem wyłączyć busmastering:
>IBM1S506.ADD /A:0 /!BM /A:1 /!BM), bo myślałem, że zwisł na sztywno.
>Mam w sumie cztery urządzenia na dwu kanałach EIDE.

Ja cierpliwie czekałem nawet 30 minut

> Ostatecznie pomogła wymiana IBM1S506.ADD na jeszcze nowszą wersję
>(ibm1s506.add 54090 98-10-08 16:17) ściągniętą z Device Driver
>Repository.
Po stwierdzenie, że miesza moja karta STB uruchomiłem system z ALT F1 wybrałem
linie poleceń, następnie wymieniłem nowy config.sys na stary (trzymam zawsze w
zapasie sprawdzony config.sys) zgłosił coprawda pare błdów związanych z siecią,
ale okazało się (tego nie rozumiem), że znikła cała kartoteka (katalog) Netware
więc też go przekopiowełm z zapasu (doświadczenie nauczyło mnie, że należy go trzymać)
zrestartowałem system i zadziała poprawnie.
Najciekawsze, że NN4.04 przestał się wywałać na każdej podstronie www, czyli mogłen
zacząć go używać mimo nie zainstalowania (tak mi się wydaje) Fix5Pl . Niestety
czytając Newsy i chcąc odpisać na ten list użyłem opcji pozwalającej to zrobić
NN4.04 wywalił się, w konsekwencji odpisuje przy pomocy NR2. Zapewne powinienem
wgrać Fix5Pl ale się boję, że będę musiał znowu walczyć z systemem.
                                                       Zb. M.