Re: Win-OS/2 Audio Driver (beta)

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 00:56:50 MET

On Fri, 18 Dec 1998 13:54:21, lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Moze racja, ale nie o to mi chodzi... Chodzi mi o to, ze on w ogole nie ma obowiazku
> nic robic...

        Owmygawd.
        O ile mi wiadomo, to NIKT tu w okolicy nie ma obowiązku robienia
czegokolwiek. Wszyscy, którzy cokolwiek tu robią, robią to dla
przyjemności. Może z wyjątkiem zadających pytania, bo ci zadają je
zwykle z konieczności. ;) Cały problem polega na tym, żeby do tej
przyjemności dodać jednak trochę użyteczności.

--
Pozdrawiam,
Jan.