Re: StarOffice 5.0

Autor: Jan Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 00:33:27 MET

>>>>>>>>>>>>>>>>>> Original Message <<<<<<<<<<<<<<<<<<

On 98-12-10, 11:04:14, infokub_at_pp.com.pl (Leszek KUBRAK) wrote
regarding StarOffice 5.0:

> W ostatnim numerze PC Kuriera znalazłem notatkę :

> "Star Office 5.0 to kolejny pakiet biurowy, który ma zostać
zaprezentowany
> w polskiej wersji językowej. Producent - firma StarDivision - planuje
premierę
> na styczeń przyszłego roku.".

> Czekam z niecierpliwością.

> Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

> P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
> os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
> 31-941 KRAKÓW

Z moich informacji wynika, Ľe nie dotyczy to wersji StarOffice dla
OS/2. Jestem w fazie zakupu komercyjnej wersji StarOffice 5.0 -
informacji uzyskanych przez mojego partnera z Niemiec od StarDivision
wynika, Ľe ewentualne spolszczenie pakietu nie dotyczy wersji dla
OS/2. Aktualnie uĽytkuje zarejestrowanŃ wersjŽ prywatnŃ, usięujŃc
zmusiĺ jŃ do pokazywania polskich znaków na ekranie w dokumentach
HTML. Z dotychczasowych rozwaĽaő wynika, Ľe moduę pocztowy nie
akceptuje strony kodowej 8859-2. Czy kto˙ ma inne do˙wiadczenia na ten
temat?

Pozdrowienia - Jan Waliszewski