[Team] Zdjecia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 18:23:45 MET

Bardzo malo czasu mialem w tym tygodniu, dlatwego nie bylo updatow na stronach, za
co wszystkich przeprasza. Udalo mi sie popchnac zdjecia ze zlotu - na stronie na razie
tylko male wersje, jak ktos chce obejzec duze, to wejdzie do katalogu zlot
(www.teamos2.org.pl/zlot) i wybierajcie obrazki bez "s" w nazwie. POstaram sie jak
najszybciej zorbic pelna wersje strony,.

Niestety nie wszystkich udalo mi sie uchwycic na zdjeciach, mam nadzieje, ze
niedlugo wy swoje wskanujecie i przeslecie mi, albo gdzies wystawicie...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1