Re: Jak to zainstalowac ?

Autor: Gaspard_at_bydnet.com.pl
Data: Thu 17 Dec 1998 - 20:47:02 MET

> Kolega chce zainstalowac dwa systemy operacyjne na jednym dysku OS2 i
> Windows 95.
> Podczas instalacji OS2 wyskakuje blad i komunikat ze jest zamala
> partycja mimo iz w rzeczywietosci istniejaca partycja jest dwa razy
> wieksza niz wymagana.
> Czy moze nalezy zaczac od instalacji Boot Managera ?

Dla kolegow grupowiczow sprawa jest tak oczywista, ze nie moga
zrozumiec problemow poczatkujacych, ktorzy nie maja zadnych
doswiadczen z OS/2.

1. Sciagnij sobie plik 1s506.add i podmien go na dyskietce
instalacyjnej (jest napewno). Jezeli sie nie zmiesci to skasuj
logo.sys (nie jest niezbedne).

2. Przygotuj 2 wolne partycje (1 pod Boot Managera , 2 pod os/2). 1 ok
10 Mb powinna byc pierwsza na dysku, 2 niech bedzie nastepna. ( jak to
zrobic ? Ja uzylem dosowskiego pqmagika)

3. Jezeli wszystko jest ok ! to fdisk poprawnie wykryje teoj dysk.
Ustaw dwie partycje podstawowe (jedna OS/2 druga windows) Zainstaluj
Boot Managera, a nastepnie OS/2 najlepiej zrob to na HPFS.

4. Jesli wszysto poszlo dobrze to jeszcze raz podmien 1s506.add tym
razem na HDD bo w czasie instalacji skopiuje sie z CD.

5. Teraz tylko fixpaki ale to inna historia.

Mozliwe ze mozna to zrobic inaczej ale ja zrobilem wlasnie tak i
wszystko dziala super. Mam na dysku 4,3 GB OS/2 i G98 ( ale juz
niedlugo bedzie tylko OS/2)
Jesli gdzies popelnilem blad to moze ktos go skoryguje

pozdrawiam i powodzenia