Re: Win-OS/2 Audio Driver (beta)

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 09:40:30 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> W sumie to jest dyskusja akademicka, ale adres moze wklejac, a wiadomosc musi
> tlumaczyc z Warpcasta...

Chyba się nie rozumiemy, ja nie piszę o jakiejś wiadomości z Warpcasta,
ale o słowie opisu. Autor postu powiadamiającego że na danym URLu jest
jakiś plik, chyba wie do czego ten plik jest i może wklepać dodatkowo te
20 znaków krótkiego opisu. Chyba że wszystko idzie przez automat typu
ftp klient ściąga coś i generuje wiadomość na grupę. Wtedy brak opisu
jest uzasadniony.

> Czy przez to nalezy jej nie wysylac?

Ależ nikt tego nie mówi. Można wysyłać, ale jak mówię użyteczność tej
informacji jest mocno ograniczona. Rzecz tkwi w tym żeby ułatwiać sobie
nawzajem życie. Skoro ktoś wystawia na ftpie jakiś program to wie co to
jest (tak myślę), więc jeśli wie to dlaczego niby miałby się tą wiedzą
nie podzielić, tylko "czytajta tłumoki Warpcasta". Tym bardziej że plik
archiwum może się nazywać dowolnie bo np ściągającemu nie podobała się
nazwa badziewie.zip więc zmienił na barachło.zip, i wtedy się opisu na
Warpcascie ni cholery nie znajdzie.
Jak stwierdziłem wcześniej wystarczy parę słów, które powiedzą
czytelnikom co to w ogóle jest. I jeśli będzie napisane np. przeglądarka
JPG-ów. a ja mam u siebie już dwie i jeszcze trzy inne na CDkach to po
prostu nic nie będę z tym robił. Jeśli natomiast gwałtownie takiej
przeglądarki potrzebuję bo właśnie dostałem płytę pełną gołych panienek,
to taka informacja oszczędza mi czas na szukanie w sieci właściwego
programu. I tyle.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski