Re: Problem z OS/2 v4.0

Autor: Piotr Bochaczyk (piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 19:09:13 MET

zbyszek_at_ns1.ekon.ar.szczecin.pl wrote:

> Postanowiłem załadować fixpack5pl na Warpa 4 pl z fix2pl, gdyż NN 4.04 wywalał sie
> na każdej podstronie www. W trakcie instalacji fix5pl
> zgłaszał mi, że niktóre pliki są nowsze ale w końcu przepchałem tego fix5pl,
> po zrestartowaniu systemu, on nie chciał się podnieść, ostatni plik który mi
> zgłaszał że odczytywał był ibm1s506.add i dalej cisza. po 20 godzinach walki
> załadowałem system na nowo.
> Pytanie czy jak załaduje teraz fix5pl sytuacja się powtórzy?
> Zb. M
Mialem podobny problem. Nie mozesz miec na drugim IDE jednego
urzadzenia. Musisz najpierw obsadzic cale pierwsze IDE, a potem drugie.
U mnie to jest 1IDEMaster - HDD, 1IDESlave - HDD, 2IDEMaster - CDROM.
Jesli nie posiadasz drugiego dysku, musisz CD podpiac na Slave
pierwszego IDE.

--
                 __          Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk
  ___   ___     __    ___    member of Team OS/2 Poland