NN 4.04 a grupy dyskusyjne

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 12:03:37 MET

Czoł(gi)em !

        No, wreszcie (chyba) poradziłem sobie z NetSzkapą.
Miałem z nią następujące problemy: na grupach dyskusyjnych
gdzie jest duży ruch (np. pl.rec.hihot) po jakimś czasie
zaczynała się "wieszać" przy ściąganiu nagłówków i wtedy
ani rusz: WatchCat pokazywał, że zajmowała 99% czasu
procesora i trzeba było "ubić", a zmiana serwera newsów
wprawdzie działała, ale to było niezbyt wygodne. Dziś mi
się zrobiło podobnie, więc postanowiłem coś z tym zrobić.
Wlazłem do katalogu Netscape, ...\Users\(mój identyfikator)\News,
odszukałem katalog odpowiedniego serwera newsów, odszukałem
plik z nagłówkami (nie jest zbyt czytelny ale są tam m.in.
e-maile dyskutantów) i wywaliłem. Potem wywołałem czytnik
grup dyskusyjnych, wywołałem żądaną grupę i Szkapa stwierdziła,
że musi ściągnąć ponad 4000 nagłówków. Zmniejszyłem tą liczbę
do liczby nieco przekraczającej liczbę nieprzeczytanych
postów, ściągnąłem i wszystko jest w porządku. UFF!

        Sławomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.