Sybil dla OS

Autor: Marcin \\ (marcin.pawlak_at_invar.com.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 12:08:43 MET

Witam, na wstepie chcialbym wszystkim podziekowac za odpowiedzi na moj
wczesniejszy msg ;)), Tak wiec jestem juz uzytkownikiem OS/2 warpa 3.0
, i po czasie przypomnialem sobie, ze przeciez dawniej bawilem sie
Delphi i VB, tak wiec czym predzej przeszukalem inet i znalazlem cos co
sie nazywa Sybil a w tlumaczeniu to jest Delphi 2.0.

Jednak mam pewien problem nie moge sciagnac pliku pomocy do w/w
programu,
Tak prosze o ile Ktos to ma o przeslanie tego mi majlem ;))

Pozdrawiam

Marcin "Psotek" Pawlak
mail: marcin.pawlak_at_invar.com.pl

(OS/2 = Okurcze Super)