Re: Zlot w Krakowie

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 19:47:43 MET

Dominik Czechowski napisał(a):

> Witam,
>
> Poniewaz serwer mops (na nim jest strona o zlocie) znow sie wyp....
> informuje, ze zlot jest o 19 w Krakowie w Pubie KLINIKA na ul. sw.
> Tomasza, a nie jak bylo podane na stronie.
>
> Dominik Czechowski - organizator.

A ja ze swojej strony dodam, że (i to jest zła wiadomość) z krążków z
demo softem nici (wszystkie na OS/2 zostały rozdane a nowych na razie
nie ma) za to (i to jest dobra wiadomość) będą czapeczki IBM-owiskie i
foldery reklamowe Merlina. Nuby niewiele, ale zawsze coś, poza tym można
zawsze pokazać folderki komuś.

BTW - jeżeli będziecie mieli ochotę to możemy sobie zrobić małe
seminarium na temat OS/2 Warp Servera - w koncu jest to chyba
najtańszy,a za razem najlepszy server dla sieci lokalnych :-)

pOSdrawiam

P.S. Nie martwcie się, że będę nieprzytomny... w Piątek jest IBM
Christmas Party... do 3 rano....

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697