Re: Biore aparat !!!

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 16:37:46 MET

On Tue, 8 Dec 1998 15:30:37 +0100 (CET), Pawel Zakrzewski wrote:

>Biore na zlot Zenita z lampa blyskowa aby potem nie bylo, ze
>nikt nie bedzie mial przypadkiem aparatu. Potem sie slicznie zeskanuje
>zdjecia i beda w sam raz do teamowego albumu.
>A jak ktos ma lepszy aparacik to tez by mogl wziac !!!

Ja usilowalem wyludzic od rodzicow pol-profesjonalny aparat, nim to wychodza
zdjecia... Ale stwierdzili, ze nie bede mial gdzie go zostawic :( A szkoda, bo skaner
stacjonarny mam i juz w niedziele by zdjecia staly na WWW (o ile by sie udalo
wywolac...)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl