Re: Bug w Communicatorze, albo czgeo nie wiem

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 19:05:10 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
>
> Kolejny punkt do listy naszych niepoprawnych zachowań. Po cholerę
> cytujecie to wszystko?
> Linijka, dwie i odpowiedź. To wszystko.
        Na przykład dla tego, że odpowiedzi niektórych nie układają się w wątki
(zgadnij których niektórych ? ;-))) i później nie wiadomo czego ta
odpowiedź właściwie dotyczy.
        Ale fakt - to co poniżej skróciłem, akurat można było skrócić już
wcześniej ;-)))

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */