Re: [Team] Updaty

Autor: Paweł Walkowski (paulw_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 18:08:02 MET

On Mon, 7 Dec 1998 16:41:47 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Pojawi3y sij na stronach linki do polskich stron OeSowych. Mam nadzieje, ?e niczego
>istotnego nie pomin13em. Oprscz tego Pawe3 Wa3kowski - Hal052 podj13 sij

Lechu!!! Prosze Cie, nie rob wiecej bledow w moim nazwisku (mowilem Ci juz, nie przez
eu, ale przez el :)))

>prowadzenia rubryki news. Z powodu, ?e jest to dzia3alno6f "time-critical"
>zdecydowali6my, ?e newsy bjda sz3y na strony bez sprawdzania przez Mirka
>Nowakowskiego.
>
>Chyba ?e wolicie newsy z ops<nieniem (o ile Mirek sij zgodzi), ale w pe3ni poprawne
>jjzykowo :)

Probuje tlumaczyc te newsy z pelna odpowiedzialnoscia wywolania kolejnej
"burzy" na temat jezyka polskiego... Jesli wiec macie jakies uwagi... :))

Pozdrawiam,
Pawel

Paweł Walkowski
paulw_at_polbox.com