Re: Co sie dzieje z pogramami pocztowymi?

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 09:27:14 MET

Wojciech Gazda wrote:
> Od jakiegoś czsu zaglądając na listę dyskusyjną, zauważam dwie bardzo
> uciążliwe dla mnie (i prawdopodobnie dla innych także) rzeczy, które
> pojawiają się w odpwiedziach wysyłanych przez niektórych z Was:
> 1. Brak polskich znaków w cytatach (uh... jak męczące jest czytanie
> hieroglifów!).
> 2. Wiadomości nie układają się w wątki, "dzięki" czemu nie wiadomo kto
> komu odpowiada - powstaje bałagan.

O właśnie. O ile polskie "krzaki" są jedynie męczące to odpowiadanie na
jakiś post w miejscu dowolnie przez odpowiadającego ( bądź jego
przeglądarkę ) wybranym mija się całkowicie z wszystkim co tylko można
pomyśleć.
Zaprawdę powiadam wam: bracia zróbcie coś z tym badziewiem.;-))
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.