Re: Problemy ze startem systemu

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 00:33:39 MET

On Thu, 3 Dec 1998 12:10:28, "Pawel Zakrzewski"
<zakrzews_at_ksk-2.iie.ae.wroc.pl> wrote:

> Ostanio mam problemy ze startem systemu. Os ( ver 4 +fixpack 6 ) zawiesza
> sie chyba przy wgrywaniu
> Workplace Shella. Pokazuje sie tylko kursor myszy w ksztalcie zegarka ,
> warpcenter i konki, sie nie wgrywaja i zostaje juz tylko biblijne Amen i
> CTRL+ALT+DEL. Za nastepnym restartem jest juz wszystko w porzadku ???
> Ja juz nie mam zadnej koncepcji czym to moze byc spowodowane, bo system nie
> zapisuje tego bledu w zadnym Error -logu.

        Ja mam trochę analogiczny błąd (analogiczna jest parzysta
powtarzalność, tzn. występowanie błędu w co drugim uruchomieniu) -
niektóre obiekty mi znikają. Mam merlina pl + fixpack 6 + xfolder 0.80
- i to chyba ten ostatni jest winowajcą. Co ciekawe, znikają tylko
obiekty "wirtualne" - plików ani ich obiektów nie gubi. Interesujące,
że w "trybie zgubionych obiektów" mam również problemy z TCP/IP:
połączenie jest, etc/resolv jest, netstat -a i -r pokazuje sensownie,
lampka "send" w modemie miga poprawnie, a pingi nie dochodzą. Nie są
też rozwiązywane nazwy, ale to nie dziwota, skoro pakiety z Sieci nie
docierają.

        Nie miałem czasu z tym walczyć, więc ostatnio jak widzę zwalone
obiekty, to po prostu restartuję PMshell (jest taka funkcja w Xfolder)
i sytuacja wraca do normy.

--
Pozdrawiam,
Jan.