Re: Jak podczyŕ napËd ZIP?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 12:47:43 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> On Thu, 3 Dec 1998 20:53:44 +0100 (CET), Wojciech Gazda wrote:
>
> -> Nie tak prosto! ibmatapi.flt nie ma w systemach bez Fix Paka
> -> co najmniej 6. JeÂli zainstalujemy CSD z ddpaka (nazwa: "Removable
> ->Media Support" czy jako tak na g ˇwnej stronie) to komputer bŕdzie
> ->czyta ZIP-a, ale go nie bŕdzie chcia "wypluŠ" (zrobi to dopiero w
> ->trakcie wy aczania).
> -> Najlepiej zainstalowaŠ Fix Pak 9, z ktˇrym chodzi to
> -> znakomicie! (a jeszcze lepiej mieŠ ZIP-a SCSI ze sterownikami Âci
> -> gniŕtymi z Iomega).
>
> Hi,
> [...]
        Czytałem w opisie CSD do ZIP-a, że wymaga on FIxPaka co najmniej 6.
Czyli, że jeślibyś chciał mieć ZIP-a atapi to musiałbyś ten CSD
doinstalować. Posiadacze FixPaka 9 nie muszą już niczego doinstalowywać.
        Z Twojego opisu wygląda, że cała zabawa dotyczy wyłacznie ZIP-a (bo
Twój magnetooptyk działa - apropos, czy on nie jest czasem SCSI i nie
chodzi na własnym sterowniku? Bo wtedy obsługa ZIP-a - ibmatapi.flt -
nie miałaby z nim nic wspólnego).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */