Re: Fwd: Re: yeah, what Esther said.

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 10:15:02 MET

"Adam Płaszczyca" wrote:

> Różnie, bo jest kilka ścieżek kursów. Najlepiej zadzwonić pod
> (22)8786777 i poprosić o numer do centrum edukacyjnego.

No dobra. Ale swoją drogą skoro już siedzisz w IBM, to mógłbyś zebrać
parę podstawowych informacji i wrzucić na listę, brać OS-owa
oszczędziłaby trochę grosza na telefony. :-) Tym bardziej że sam ten
temat poruszyłeś.
Bo na razie to dialog jest w stylu:
        - może ktoś chce kurs?
        - może tak, powiedz coś wiecej.
        - zadzwoń pod numer xxxxxxx, i tam dadzą Ci numer pod którym się
dowiesz. ;-)
Mam nadzieję że jeszcze nie zdążyłeś przesiąknąć do końca zwyczajami
Wielkiego Brata. Bo z moich doświadczeń to najlepiej nie jest. Np.
dzwonię do handlowca w IBM Polska i pytam:
Potrzebne mi moduły pamięci 16 MB do komputera IBM model XYZ. Ile to
kosztuje? Na co pan rzuca pytanie: a jaki jest numer katalogowy tej
części?. Mówię zgodnie z prawda że nie mam bladego pojęcia. Na co pan
zaczyna wydziwiać i w końcu po piętnastu minutach wiszenia na telefonie
otrzymuję żądaną informację, podaną tonem tak zbolałym i zdegustowanym
że panienki z Biura numerów TPSA mogłyby się uczyć.
Ale to tak na marginesie.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski