Re: --==<<NAGRYWANIE CD>>==--

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 00:17:20 MET

On Mon, 30 Nov 1998, Grzegorz Szyszło wrote:

> ty naprawde zmuszasz mnie do zrobienia ci czegos brzydkiego,
> i rozdania narzedzia zbrodni kilku "zyczliwym" tobie jak np. ja.
> nienawidze takich spamerow jak ty. ta grupa to nie jest twoje
> prywatne tele audio. to nie telewizornia w ktorej co 5 minut
> leci ta sama reklama. spadaj, bo na serio pozalujesz.

 W pelni sie z kolega zgadzam, jednakze pozwole sobie zauwazyc, ze :
 pierwsze primo: gosc sie nie przejmuje awariami sprzetu bo nie jego, a
   przynajmniej niczego go one nie ucza.
 drugie promo: gosc wlasciwie nie czyta poczty.
 trzecie primo: na pewno nie zaglada na ta grupe - wiec i odpowiedzi nie
przeczyta.

Osobiscie polegam narzedzia do filtrowania poczty. - ten $%^&@#(@ nawet
tematu nie zmienia :)