Re: Fwd: Re: yeah, what Esther said.

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 08:14:47 MET

Jacek Pietraszek wrote:
> He, he, he... zanim sie zapalisz do administrowania AS/400
> lub chocby wspolpracy z tymze, to zapytaj Adama, ile kosztuje
> - w jego obecnej firmie ;^) - najtanszy i najbardziej podstawowy
> kurs AS/400.
>
> Pamietaj jedynie, abys siedzial w fotelu, gdy bedzie Ci podawal
> cene. Jezeli bedziesz stal, to i tak siadziesz z wrazenia :))

E, bez przesady... chyba jakies 6000 złotych ;)

Natomiast Communication Server i Personal Communication nauczyłem się
sam. Inna sprawa, że SNA jest pokręcone :-)))

Jeżeli ktoś chce dokłądnej informacji cenowej to (22)8786777 i poprosic
o numer centrum szkoleniowego. A może tak są chętni na kurs OS/2 i
egazmin (daje tytuł OS/2 certified engineer)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697