Re: Utrat stabilnosci systemu :((

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 22:19:45 MET

Grzegorz Szyszło wrote:

[ciach]

> hmmm. chyba sam bedziesz musial zaczac poszukiwania, bo nie wiem
> jak ci pomoc. ja bym sprobowal kilku rzeczy:
>
> 1.w setup zwiekszyl bym ilosc cykli oczekiwania pamieci. moze to ?
> ja mialem podobny problem i zwiekszylem z 60ns na 70 i pomoglo.
Pamieci: SDRAM 64 MB 8 ns - wczesniej nie bylo z nimi zadnych problemow

> 2.obnizyl bym czestotliwosc taktowania szyny procesora. a nuz a widelec
Szyna byla taktowana : 60, 66 ... 120 efekt ten sam

> zakladam tu ze masz zwyklego pentiuma (mmx lub bez, niewazne).
AMD K6/2-333 (ustawiony 4,5*75 ale biegal tez 3,5*120)

> 3.obnizyl bym mnoznik procesora
sprawdzone

> 4.obnizyl bym sztucznie PIO dyskow twardych
PIO0 bez zmian

> a tak wogole sprawdz, czy ci czasem nie podmienilo IBM1S506 na cos
> innego.
cytowany sterownik jest poprawny, czyli taki jaki powinnien byc, po
daodaniu opcji /W/V pokazuje ze jest to wersja 4.20 - czyli ostatnia

pOSdrowienia
MArek