Re: Karta dzwiekowa.

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 07:54:36 MET

Slawas wrote:

> Zainstalowałem niedawno OS/2 4.0 Merlin PL.
> Ściągnąłem z net'u drivery do karty dźwiękowej - tani OPTI931.

ja na opti mialem problemy nawet pod DOS'em. najdurniejsza karta
jaka w zyciu widzialem. ile cie kosztowala ? 20zl ? bo wiecej warta
nie jest. wywal do smieci i kup cos co sie daje uzywac.

btw. moi znajomi sztuk pięć (5) tez mieli te karty, i wczesniej czy
pozniej
im sie sypala. a to komputer sie wieszal przy probie
odtworzenia/nagrania
dzwieku, a to chrypiala itp/itd. problemy sa od dosa do linuxa ze
wszystkim
po drodze.

> Slawas

btw. ze tez ludzie najpierw kupuja smiecie i marudza, zamiast najpierw
spytac.